Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
trenażer, dzięki któremu będziesz mógł spróbować swoich sił na skoczniach. Grę Ski Jumping 2000 (wersja 3.0), przeznaczoną na peceta, ściągasz za pomocą zipa. Przekonasz się, że wcale nie tak łatwo "trafić z wyjściem z progu", kierować lotem i lądować stylowym telemarkiem. Do dyspozycji masz 32 skocznie, a czeka cię walka z rywalami z całego świata. Zamiast więc w oczekiwaniu na sezon 2001/2002 męczyć się na igelicie i kombinować jak by tu przyłożyć Schmittowi i jego latającym kompanom, zostań mistrzem lotów internetowych. Miękkiego lądowania! N




Wynalazki: Światło Bioptronu

I wszystko jasne
Oto lampa, która nie tylko cię oświeci, ale i
trenażer, dzięki któremu będziesz mógł spróbować swoich sił na skoczniach. Grę Ski Jumping 2000 (wersja 3.0), przeznaczoną na peceta, ściągasz za pomocą zipa. Przekonasz się, że wcale nie tak łatwo "trafić z wyjściem z progu", kierować lotem i lądować stylowym telemarkiem. Do dyspozycji masz 32 skocznie, a czeka cię walka z rywalami z całego świata. Zamiast więc w oczekiwaniu na sezon 2001/2002 męczyć się na igelicie i kombinować jak by tu przyłożyć Schmittowi i jego latającym kompanom, zostań mistrzem lotów internetowych. Miękkiego lądowania! N&lt;/&gt;<br><br><br><br><br>&lt;div type="art"&gt;&lt;tit&gt;Wynalazki: Światło Bioptronu&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;I wszystko jasne&lt;/&gt;<br>Oto lampa, która nie tylko cię oświeci, ale i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego