Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przykładowo przedsiębiorstwo produkuje 5 grup wyrobów i sprzedaje je na 8 z 15 rynków Unii Europejskiej, to ich pozycja konkurencyjna na tych rynkach jest zapewne zróżnicowana. Może bowiem być taka sytuacja, że na niektórych z tych rynków firma sprzedaje pięć grup produktów, a na pozostałych tylko dwa.
Łączna liczba możliwych wariantów w przypadku takiego przedsiębiorstwa wynosi 75, czyli 5 grup produktowych sprzedawanych we wszystkich 15 krajach Unii Europejskiej. Jest to "szachownica potencjału globalnego" przedsiębiorstwa o 75 polach. Jeżeli przedsiębiorstwo jest obecne np. na 50 polach tej szachownicy, to jego rozwój może polegać na wejściu na wszystkie pozostałe lub niektóre z pozostałych
przykładowo przedsiębiorstwo produkuje 5 grup wyrobów i sprzedaje je na 8 z 15 rynków Unii Europejskiej, to ich pozycja konkurencyjna na tych rynkach jest zapewne zróżnicowana. Może bowiem być taka sytuacja, że na niektórych z tych rynków firma sprzedaje pięć grup produktów, a na pozostałych tylko dwa.<br>Łączna liczba możliwych wariantów w przypadku takiego przedsiębiorstwa wynosi 75, czyli 5 grup produktowych sprzedawanych we wszystkich 15 krajach Unii Europejskiej. Jest to "szachownica potencjału globalnego" przedsiębiorstwa o 75 polach. Jeżeli przedsiębiorstwo jest obecne np. na 50 polach tej szachownicy, to jego rozwój może polegać na wejściu na wszystkie pozostałe lub niektóre z pozostałych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego