Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
obrotach detalicznych. Dotyczy to zwłaszcza sprzedaży towarów spożywczych w Niemczech.
Warto jeszcze zwrócić uwagę na występowanie w analizowanych krajach niemieckiej sieci Aldi, która już jest w dużym stopniu umiędzynarodowiona. O tej tendencji będziemy dokładnie mówić w dalszej części pracy.
Analizując formy działania przedsiębiorstw handlu detalicznego w różnych krajach Unii Europejskiej warto przedstawić zróżnicowane warunki ich funkcjonowania, wynikające z prawnych uregulowań dotyczących czasu ich otwarcia w ciągu dnia. Przedstawia to tabl.52. Jak widać, występują jeszcze dość duże zróżnicowania w ustawowych przepisach dotyczących czasu działania punktów sprzedaży detalicznej. Ma to znaczenie na terenach przygranicznych, gdzie detaliści z krajów o większych ograniczeniach w
obrotach detalicznych. Dotyczy to zwłaszcza sprzedaży towarów spożywczych w Niemczech.<br>Warto jeszcze zwrócić uwagę na występowanie w analizowanych krajach niemieckiej sieci Aldi, która już jest w dużym stopniu umiędzynarodowiona. O tej tendencji będziemy dokładnie mówić w dalszej części pracy.<br>Analizując formy działania przedsiębiorstw handlu detalicznego w różnych krajach Unii Europejskiej warto przedstawić zróżnicowane warunki ich funkcjonowania, wynikające z prawnych uregulowań dotyczących czasu ich otwarcia w ciągu dnia. Przedstawia to tabl.52. Jak widać, występują jeszcze dość duże zróżnicowania w ustawowych przepisach dotyczących czasu działania punktów sprzedaży detalicznej. Ma to znaczenie na terenach przygranicznych, gdzie detaliści z krajów o większych ograniczeniach w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego