Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wobec obiektu postawy oraz uwewnętrzniony typ motywacji do działania. Zaangażowanie definiowane jest przez Newcomba za Brehmem i Cohenem jako dyspozycja tworzona w wyniku nacisków zewnętrznych. Są one koniecznym warunkiem do zmian postawy oprócz zgody na uczestnictwo w działaniach mogących prowadzić do zmiany postawy. Zgoda osoby uczestniczącej w określonym działaniu jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym. Zaangażowanie związane ze swobodą wyboru uczestnictwa lub odmowy uczestnictwa w określonym działaniu, jest dla zmiany postawy kryterium silniejszym.
Związek zaangażowania z natężeniem postawy o pozytywnym ładunku emocjonalnym wpływa modyfikująco zarówno na przebieg działania, jak i jego preparację. Wpływ ten jest tym silniejszy, im większe jest natężenie określonej
wobec obiektu postawy oraz uwewnętrzniony typ motywacji do działania. Zaangażowanie definiowane jest przez Newcomba za Brehmem i Cohenem jako dyspozycja tworzona w wyniku nacisków zewnętrznych. Są one koniecznym warunkiem do zmian postawy oprócz zgody na uczestnictwo w działaniach mogących prowadzić do zmiany postawy. Zgoda osoby uczestniczącej w określonym działaniu jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym. Zaangażowanie związane ze swobodą wyboru uczestnictwa lub odmowy uczestnictwa w określonym działaniu, jest dla zmiany postawy kryterium silniejszym. <br>Związek zaangażowania z natężeniem postawy o pozytywnym ładunku emocjonalnym wpływa modyfikująco zarówno na przebieg działania, jak i jego preparację. Wpływ ten jest tym silniejszy, im większe jest natężenie określonej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego