Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przed dziesiątą fizyczną emisją wiadomości, zależnie od siły wpływu reklam konkurencyjnych i początkowej postawy odbiorcy. Konsekwencje zmian jakości przetwarzania komunikatu przez odbiorcę wskazują na zależność efektywności poszczególnych elementów struktury przekazu reklamowego od ilości ekspozycji oraz dynamiki zmiany stopnia ważności wiadomości dla odbiorcy w czasie rozwoju kampanii reklamowej. Konsekwencją powyższej zmiany ważności treści oraz struktury komunikatu reklamowego jest zmiana poziomu zaangażowania charakteryzującego przetwarzanie wiadomości. Krugman definiuje zaangażowanie jako liczbę świadomych, równoczesnych doświadczeń, związków lub osobistych odniesień, jakie tworzą się między doświadczeniem indywidualnym odbiorcy a informacjami docierającymi w czasie minuty stymulacji.
Bunkrant i Sawyer wiążą zaangażowanie z odczuwanym przez podmiot deficytem lub brakiem
przed dziesiątą fizyczną emisją wiadomości, zależnie od siły wpływu reklam konkurencyjnych i początkowej postawy odbiorcy. Konsekwencje zmian jakości przetwarzania komunikatu przez odbiorcę wskazują na zależność efektywności poszczególnych elementów struktury przekazu reklamowego od ilości ekspozycji oraz dynamiki zmiany stopnia ważności wiadomości dla odbiorcy w czasie rozwoju kampanii reklamowej. Konsekwencją powyższej zmiany ważności treści oraz struktury komunikatu reklamowego jest zmiana poziomu zaangażowania charakteryzującego przetwarzanie wiadomości. Krugman definiuje zaangażowanie jako liczbę świadomych, równoczesnych doświadczeń, związków lub osobistych odniesień, jakie tworzą się między doświadczeniem indywidualnym odbiorcy a informacjami docierającymi w czasie minuty stymulacji. <br>Bunkrant i Sawyer wiążą zaangażowanie z odczuwanym przez podmiot deficytem lub brakiem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego