Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 33
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
mówi Maciejewicz. - Nie obawiamy się diagnozy negatywnej, jeśli trzeba będzie coś likwidować, to trudno. Ale niech to zostanie powiedziane, nie czekajmy, aż gruchnie.
Wśród polskich firm armatorskich jest tylko jedna taka, której kondycja nie budzi obaw - niewielka Euroafrica (4 statki własne i siedem w dzierżawie). Prezes Włodzimierz Matuszewski stosuje strategię wiązania się na poszczególnych liniach żeglugowych z innymi działającymi tam armatorami. I tak na linii angielskiej wszedł w alians z silnym armatorem angielskim, na linii fińskiej - z armatorem fińskim. Wspólnie eksploatują linię, dzieląc się kosztami i wpływami. Jako bardziej efektywni potrafią oprzeć się konkurencji.
W Euroafrice 44 proc. udziałów należy do PLO
mówi Maciejewicz. - Nie obawiamy się diagnozy negatywnej, jeśli trzeba będzie coś likwidować, to trudno. Ale niech to zostanie powiedziane, nie czekajmy, aż gruchnie.<br>Wśród polskich firm armatorskich jest tylko jedna taka, której kondycja nie budzi obaw - niewielka Euroafrica (4 statki własne i siedem w dzierżawie). Prezes Włodzimierz Matuszewski stosuje strategię wiązania się na poszczególnych liniach żeglugowych z innymi działającymi tam armatorami. I tak na linii angielskiej wszedł w alians z silnym armatorem angielskim, na linii fińskiej - z armatorem fińskim. Wspólnie eksploatują linię, dzieląc się kosztami i wpływami. Jako bardziej efektywni potrafią oprzeć się konkurencji.<br>W Euroafrice 44 proc. udziałów należy do PLO
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego