3 odrębne opracowanie wielogłosowe<br> 4, 10, 15 choraliter<br> 5, 6, 11 <br> 9, 13 model III opracowania wielogłosowego<br> 12, 17 model IV opracowania wielogłosowego<br> 18 choraliter<br> 18, 19 odrębne opracowanie wielogłosowe<br> 20 odrębne opracowanie wielogłosowe<br><br><br> Dodajmy, że inicjalny motyw chorałowy całej sekwencji został zrytmizowany i <br>użyty w głosie najwyższym, w opracowaniu wielogłosowym modelu I. Ponadto Tractus <br>rozpoczyna inicjalny motyw chorałowy Absolve, intonowany jednogłosowo (Bas).<br> Można by również wyprowadzić znaczący, w aspekcie wyrazowym i konstrukcyjnym <br>motyw z sekstą małą w górę, użyty przez Pendereckiego w Lacrimosa (w Requiem <br>Polskim, 1980/84/93), z przekształcenia motywu gregoriańskiego tej strofy Sekwencji <br>(we wzorcu: d-a