Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wykorzystania tej formy wartościowania jest budowa sekwencji na elementach, które cechuje znaczne prawdopodobieństwo występowania, w sytuacjach związanych z produktem. Sytuacje tworzone na ich podstawie zestawiane są następnie na zasadzie kontrastu z wybranymi elementami standardu idealnego, którego konstrukcja może być wtedy mniej dokładna, ponieważ tworzona ocena powstaje zarówno przez odniesienie do wizji idealnej, jak i do relacji o charakterze porównawczym, która odnosi się do łatwo wyróżnialnych kryteriów.
Wartość wynikająca z korzyści oraz zbioru użyteczności związanych z obiektem. Korzyści rozpatrywane są z reguły z silnie subiektywnej perspektywy. Użyteczności są konsekwencjami o bardziej obiektywnym charakterze. Mogą odnosić się do innych osób, sytuacji lub przedmiotów
wykorzystania tej formy wartościowania jest budowa sekwencji na elementach, które cechuje znaczne prawdopodobieństwo występowania, w sytuacjach związanych z produktem. Sytuacje tworzone na ich podstawie zestawiane są następnie na zasadzie kontrastu z wybranymi elementami standardu idealnego, którego konstrukcja może być wtedy mniej dokładna, ponieważ tworzona ocena powstaje zarówno przez odniesienie do wizji idealnej, jak i do relacji o charakterze porównawczym, która odnosi się do łatwo wyróżnialnych kryteriów. <br>Wartość wynikająca z korzyści oraz zbioru użyteczności związanych z obiektem. Korzyści rozpatrywane są z reguły z silnie subiektywnej perspektywy. Użyteczności są konsekwencjami o bardziej obiektywnym charakterze. Mogą odnosić się do innych osób, sytuacji lub przedmiotów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego