Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 6
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
zaprosili go, by przedyskutować rysunek reklamowy dla swojej marki. Zanim skończyli jeść, a nie zaczęli jeszcze rozmawiać, projekt Jasia był gotowy. Jaś Wędrowniczek jako symbol obu lansowanych przez firmę marek - Red i Black Label - w niewiele zmienionej formie przetrwał do dziś. Obie wspomniane mieszanki skomponował najmłodszy Aleksander z klanu Walkerów - wnuk, który w obu przypadkach użył aż czterdziestu różnych gatunków whisky, by osiągnąć produkt finalny. W przypadku Red Label wszystkie te gatunki miały ponad trzy lata od daty wydestylowania - w myśl prawa dopiero tak wiekowe trunki mogą nosić dumną nazwę szkockich. Black Label jest jeszcze zacniejszy - jego komponenty muszą leżakować w
zaprosili go, by przedyskutować rysunek reklamowy dla swojej marki. Zanim skończyli jeść, a nie zaczęli jeszcze rozmawiać, projekt Jasia był gotowy. Jaś Wędrowniczek jako symbol obu lansowanych przez firmę marek - Red i Black Label - w niewiele zmienionej formie przetrwał do dziś. Obie wspomniane mieszanki skomponował najmłodszy Aleksander z klanu Walkerów - wnuk, który w obu przypadkach użył aż czterdziestu różnych gatunków whisky, by osiągnąć produkt finalny. W przypadku Red Label wszystkie te gatunki miały ponad trzy lata od daty wydestylowania - w myśl prawa dopiero tak wiekowe trunki mogą nosić dumną nazwę szkockich. Black Label jest jeszcze zacniejszy - jego komponenty muszą leżakować w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego