Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 11.05
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
burzę.
PKP Cargo co kwartał organizuje przetargi na dostawy paliwa. Do pewnego czasu regularnie wygrywała je spółka Petro-Tank spod Rzeszowa, w której 60 procent udziałów ma Orlen. Kontrakty są intratne: wartość kwartalnych dostaw to ponad 90 mln zł.
Reporterzy RMF FM i "Rzeczpospolitej" dowiedzieli się, że w 2002 r. wokół dostaw paliw dla PKP zaczęli się krzątać przedstawiciele JK Energy&Logistics (wtedy jeszcze JK Service). Firma była jednak zbyt mała, żeby wygrać z dotychczasowym dostawcą.

Pomóc własnym pogromcom

Z naszych informacji wynika, że współwłaściciel i późniejszy prezes JK Energy&Logistics Jerzy Kozłowicz kilka razy namawiał zarząd Petro-Tanku
burzę.<br>&lt;name type="org"&gt;PKP Cargo&lt;/&gt; co kwartał organizuje przetargi na dostawy paliwa. Do pewnego czasu regularnie wygrywała je spółka &lt;name type="org"&gt;Petro-Tank&lt;/&gt; spod &lt;name type="place"&gt;Rzeszowa&lt;/&gt;, w której 60 procent udziałów ma &lt;name type="org"&gt;Orlen&lt;/&gt;. Kontrakty są intratne: wartość kwartalnych dostaw to ponad 90 mln zł.<br>Reporterzy &lt;name type="org"&gt;RMF FM&lt;/&gt; i &lt;name type="org"&gt;"Rzeczpospolitej"&lt;/&gt; dowiedzieli się, że w 2002 r. wokół dostaw paliw dla &lt;name type="org"&gt;PKP&lt;/&gt; zaczęli się krzątać przedstawiciele &lt;name type="org"&gt;JK Energy&amp;amp;Logistics&lt;/&gt; (wtedy jeszcze &lt;name type="org"&gt;JK Service&lt;/&gt;). Firma była jednak zbyt mała, żeby wygrać z dotychczasowym dostawcą.<br><br>&lt;tit&gt;Pomóc własnym pogromcom&lt;/&gt;<br><br>Z naszych informacji wynika, że współwłaściciel i późniejszy prezes &lt;name type="org"&gt;JK Energy&amp;amp;Logistics&lt;/&gt; &lt;name type="person"&gt;Jerzy Kozłowicz&lt;/&gt; kilka razy namawiał zarząd &lt;name type="org"&gt;Petro-Tanku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego