Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy usług teleinformatycznych
Rok: 1998
sortujące korespondencję. Aby jednak maszyny mogły bezkolizyjnie, tzn. szybko segregować listy, musi być spełniony jeden, prosty warunek:
PRAWIDŁOWO NAPISANY ADRES
O czym trzeba pamiętać:
* Adres powinien być napisany czytelnie w następującej kolejności:
imię, nazwisko - nazwa firmy, ulica, numer domu i mieszkania, kod pocztowy i miejscowość.
* W lewym, górnym rogu należy wpisać adres nadawcy w kolejności jw.

Wzór prawidłowego adresowania

* wymiary w mm
* adres pisz czytelnym pismem,
* kod i miejscowość pisz drukowanymi, prostymi, oddzielnymi literami,
* nie podkreślaj adresu,
* poniżej kodu i nazwy miejscowości nie umieszczaj żadnych napisów, rysunków, naklejek,
* używaj niebieskiego lub czarnego tuszu,
* nie pisz adresu kolorem czerwonym (i jego pochodnymi
sortujące korespondencję. Aby jednak maszyny mogły bezkolizyjnie, tzn. szybko segregować listy, musi być spełniony jeden, prosty warunek:<br>&lt;tit&gt;PRAWIDŁOWO NAPISANY ADRES&lt;/&gt;<br>O czym trzeba pamiętać:<br>* Adres powinien być napisany czytelnie w następującej kolejności: <br>imię, nazwisko - nazwa firmy, ulica, numer domu i mieszkania, kod pocztowy i miejscowość.<br>* W lewym, górnym rogu należy wpisać adres nadawcy w kolejności jw.<br><br>&lt;tit&gt;Wzór prawidłowego adresowania&lt;/&gt;<br>&lt;gap&gt;<br>* wymiary w mm<br>* adres pisz czytelnym pismem,<br>* kod i miejscowość pisz drukowanymi, prostymi, oddzielnymi literami,<br>* nie podkreślaj adresu,<br>* poniżej kodu i nazwy miejscowości nie umieszczaj żadnych napisów, rysunków, naklejek,<br>* używaj niebieskiego lub czarnego tuszu, <br>* nie pisz adresu kolorem czerwonym (i jego pochodnymi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego