Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 0406
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2000
Rok powstania: 1998
producenci? - Dlatego, że nastąpiła zmiana naszej polityki marketingowej - tłumaczy Janusz Woźniak, wiceprezes Daewoo FSO Motor SA. - Nasze samochody kojarzyły się głównie z przystępną ceną. Tymczasem od początku tego roku atrakcyjność cenową stawiamy na drugim miejscu, traktując priorytetowo coraz wyższą jakość i niezawodność. Znajduje to odbicie w cenach samochodów, co ma wpływ na bieżące wyniki. Uważam jednak, że w dłuższej perspektywie taka strategia jest lepiej dostosowana do specyfiki naszego rynku. Myślę, że już niedługo cena nowego samochodu nie będzie decydującym czynnikiem przy jego zakupie. Dlatego już dzisiaj w naszych planach marketingowych musimy uwzględniać tę grupę klientów, która dokonując wyboru auta, jest przede
producenci? - Dlatego, że nastąpiła zmiana naszej polityki marketingowej - tłumaczy Janusz Woźniak, wiceprezes Daewoo FSO Motor SA. - Nasze samochody kojarzyły się głównie z przystępną ceną. Tymczasem od początku tego roku atrakcyjność cenową stawiamy na drugim miejscu, traktując priorytetowo coraz wyższą jakość i niezawodność. Znajduje to odbicie w cenach samochodów, co ma wpływ na bieżące wyniki. Uważam jednak, że w dłuższej perspektywie taka strategia jest lepiej dostosowana do specyfiki naszego rynku. Myślę, że już niedługo cena nowego samochodu nie będzie decydującym czynnikiem przy jego zakupie. Dlatego już dzisiaj w naszych planach marketingowych musimy uwzględniać tę grupę klientów, która dokonując wyboru auta, jest przede
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego