Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2926
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
pracownię żydowskiego krawca. Marionetka jest stara i zmęczona - pochyla głowę, z trudem podnosi ciężkie nogi, wzdycha głęboko. Nie może uszyć olbrzymich spodni, zamówionych przez angielskiego klienta. W kolejnych scenach spodnie przybierają najróżniejsze formy, by ostatecznie owinąć się wokół krawca i zamienić w kwilące dziecko.
"Chciałam, aby ten spektakl mówił o współczesności. I żeby można było go czytać na kilku poziomach" - mówi Lone Nedergaard, współzałożycielka i aktorka Balsamico Exspress. "W teatrze najbardziej niezwykłe jest współistnienie i wzajemne oddziaływanie na siebie człowieka i lalki. Lalka posiada głębię i magię - człowiek życie, światło. Przestrzeń, jaka się między nimi wytwarza, daje ogromne możliwości ekspresji teatralnej
pracownię żydowskiego krawca. Marionetka jest stara i zmęczona - pochyla głowę, z trudem podnosi ciężkie nogi, wzdycha głęboko. Nie może uszyć olbrzymich spodni, zamówionych przez angielskiego klienta. W kolejnych scenach spodnie przybierają najróżniejsze formy, by ostatecznie owinąć się wokół krawca i zamienić w kwilące dziecko. <br>"&lt;q&gt;Chciałam, aby ten spektakl mówił o współczesności. I żeby można było go czytać na kilku poziomach&lt;/&gt;" - mówi &lt;name type="person"&gt;Lone Nedergaard&lt;/&gt;, współzałożycielka i aktorka &lt;name type="person"&gt;Balsamico Exspress&lt;/&gt;. "&lt;q&gt;W teatrze najbardziej niezwykłe jest współistnienie i wzajemne oddziaływanie na siebie człowieka i lalki. Lalka posiada głębię i magię - człowiek życie, światło. Przestrzeń, jaka się między nimi wytwarza, daje ogromne możliwości ekspresji teatralnej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego