Typ tekstu: Książka
Autor: Jedliński Krzysztof i inni
Tytuł: Trening interpersonalny
Rok: 1997
rośnie, załoga daje sobie radę.

Na zakończenie należy podkreślić, że interwencje trenera są naprawdę rzadkie. To, że zachęca on do konkretów, nie oznacza, że interweniuje w przypadku każdego ogólnika, który pada podczas sesji. Podobnie nie wymaga, aby każda informacja zwrotna zawierała uczucia. Trener stara się pomóc grupie, ale wyżej nad wszelką pomoc i korektę stawia to, do czego grupa dochodzi sama.

ROZDZIAŁ DZIESIĄTY

Charakterystyki wpływu sytuacji treningowej na uczestników

Oto cechy charakterystyczne wpływu treningu niedyrektywnego na uczestników:

1. Przyśpiesza on ujawnianie się emocji negatywnych, głównie złości i gniewu. W treningu dyrektywnym emocje te ujawniają się dopiero pod koniec spotkania. Wiele osób
rośnie, załoga daje sobie radę.<br><br>Na zakończenie należy podkreślić, że interwencje trenera są naprawdę rzadkie. To, że zachęca on do konkretów, nie oznacza, że interweniuje w przypadku każdego ogólnika, który pada podczas sesji. Podobnie nie wymaga, aby każda informacja zwrotna zawierała uczucia. Trener stara się pomóc grupie, ale wyżej nad wszelką pomoc i korektę stawia to, do czego grupa dochodzi sama.<br><br>&lt;tit&gt;ROZDZIAŁ DZIESIĄTY<br><br>Charakterystyki wpływu sytuacji treningowej na uczestników&lt;/&gt;<br><br>Oto cechy charakterystyczne wpływu treningu niedyrektywnego na uczestników:<br><br>1. Przyśpiesza on ujawnianie się emocji negatywnych, głównie złości i gniewu. W treningu dyrektywnym emocje te ujawniają się dopiero pod koniec spotkania. Wiele osób
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego