Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 13.11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
i windy unieruchomiono, ponieważ są stare i wymagają gruntownego remontu, a na to nie ma środków - tłumaczy Wojciech Misterka, dyrektor warszawskiego oddziału Zakładu Nieruchomości PKP SA. - Nie ma pieniędzy nawet na bieżące prace konserwacyjne. Z danych Zarządu Nieruchomości wynika, że PKP są dłużne około 175 tys. złotych firmie OTIS, która wyłączyła dźwigi. Według Anny Wrony z działu marketingu OTIS, to zadłużenie jest znacznie wyższe. - Reagowaliśmy na każdą informację o awarii. Ale po naprawie klient nie zawsze podpisywał przyjęcie zlecenia, więc nie można wymóc na nim zwrotu kosztów - mówi Anna Wrona. - Nie jesteśmy w stanie tolerować dalszych długów PKP - dodaje. PKP tłumaczą
i windy unieruchomiono, ponieważ są stare i wymagają gruntownego remontu, a na to nie ma środków - tłumaczy Wojciech Misterka, dyrektor warszawskiego oddziału Zakładu Nieruchomości PKP SA. - Nie ma pieniędzy nawet na bieżące prace konserwacyjne. Z danych Zarządu Nieruchomości wynika, że PKP są dłużne około 175 tys. złotych firmie OTIS, która wyłączyła dźwigi. Według Anny Wrony z działu marketingu OTIS, to zadłużenie jest znacznie wyższe. - Reagowaliśmy na każdą informację o awarii. Ale po naprawie klient nie zawsze podpisywał przyjęcie zlecenia, więc nie można wymóc na nim zwrotu kosztów - mówi Anna Wrona. - Nie jesteśmy w stanie tolerować dalszych długów PKP - dodaje. PKP tłumaczą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego