Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2004
ponad połowy Polek - 62% badanych wymienia firmę Avon spontanicznie jako pierwszą markę kosmetyczną, która przychodzi na myśl. Udało nam się osiągnąć w 2003 roku to, co wiele firm ma wpisanych w swoje strategie - być na samym szczycie. My już tam jesteśmy.
A to zobowiązuje. Dlatego kolejny rok będzie tym bardziej wymagający. Czy jako Konsultantki i Konsultanci będziecie na tyle zmotywowani, aby siła naszego kanału dystrybucji szła w parze z siłą naszej marki? Czy duma z przekazywania naszej oferty za pomocą ktalogu - "od domu do domu" - będzie spójna z wizerunkiem strategicznych dla naszej firmy marek Avon Color, Color Trend, Solution, Anew, Naturals
ponad połowy Polek - 62% badanych wymienia firmę &lt;name type="org"&gt;Avon&lt;/&gt; spontanicznie jako pierwszą markę kosmetyczną, która przychodzi na myśl. Udało nam się osiągnąć w 2003 roku to, co wiele firm ma wpisanych w swoje strategie - być na samym szczycie. My już tam jesteśmy.<br>A to zobowiązuje. Dlatego kolejny rok będzie tym bardziej wymagający. Czy jako Konsultantki i Konsultanci będziecie na tyle zmotywowani, aby siła naszego kanału dystrybucji szła w parze z siłą naszej marki? Czy duma z przekazywania naszej oferty za pomocą ktalogu - "od domu do domu" - będzie spójna z wizerunkiem strategicznych dla naszej firmy marek &lt;name type="org"&gt;Avon&lt;/&gt; Color, &lt;name type="prod"&gt;Color Trend&lt;/&gt;, &lt;name type="prod"&gt;Solution&lt;/&gt;, &lt;name type="prod"&gt;Anew&lt;/&gt;, &lt;name type="prod"&gt;Naturals
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego