Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wobec sklepów detalicznych nie jest duża. Jak wynika z opracowania znanej firmy badań marketingowych A.C. Nielsen, klienci poszukując najbardziej atrakcyjnych jakościowo i cenowo produktów dokonują zakupów w dwóch, trzech, a nawet w czterech sklepach. Sytuacja nie jest jednakowa we wszystkich krajach, co obrazuje tabl.60.
Z danych tabl. 60 wynika, że najmniej lojalni są konsumenci niemieccy. Aż 41% ankietowanych przyznało, że dokonuje zakupów w co najmniej 5 sklepach.
Najbardziej lojalni są klienci we Włoszech i we Francji. Tylko 5% Francuzów kupuje te produkty w 5 lub więcej sklepach. Widać tu więc kolejne zróżnicowanie w zachowaniu się nabywców europejskich na rynku
wobec sklepów detalicznych nie jest duża. Jak wynika z opracowania znanej firmy badań marketingowych A.C. Nielsen, klienci poszukując najbardziej atrakcyjnych jakościowo i cenowo produktów dokonują zakupów w dwóch, trzech, a nawet w czterech sklepach. Sytuacja nie jest jednakowa we wszystkich krajach, co obrazuje tabl.60.<br>Z danych tabl. 60 wynika, że najmniej lojalni są konsumenci niemieccy. Aż 41% ankietowanych przyznało, że dokonuje zakupów w co najmniej 5 sklepach.<br>Najbardziej lojalni są klienci we Włoszech i we Francji. Tylko 5% Francuzów kupuje te produkty w 5 lub więcej sklepach. Widać tu więc kolejne zróżnicowanie w zachowaniu się nabywców europejskich na rynku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego