Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
również naszych klientów w sprawach karnych, związanych z wypadkami komunikacyjnymi.
W Polsce ubezpieczeni komunikacyjne są działem ubezpieczeń, które, delikatnie rzecz ujmując, nie stoją najlepiej. Praktycznie Polacy wykupują tylko OC, boją się bowiem konsekwencji prawnych związanych z jego brakiem. Czy w takiej sytuacji na rynku faktycznie jest sens wprowadzania Norwegom, bardziej wyrafinowanego produktu?
Załóżmy taką sytuację. Klient ma wykupione tylko obowiązkowe ubezpieczenie OC, nie m AC. W wyniku wypadku jego samochód ulega uszkodzeniu. Jednocześnie kwestia winy nie jest do końca wyjaśniana. W takiej dość trudnej sytuacji często jedyną drogą pozostaje dość drogi proces sądowy, którego koszt - w przypadku posiadacza polisy ochrony prawnej
również naszych klientów w sprawach karnych, związanych z wypadkami komunikacyjnymi.<br>W Polsce ubezpieczeni komunikacyjne są działem ubezpieczeń, które, delikatnie rzecz ujmując, nie stoją najlepiej. Praktycznie Polacy wykupują tylko OC, boją się bowiem konsekwencji prawnych związanych z jego brakiem. Czy w takiej sytuacji na rynku faktycznie jest sens wprowadzania Norwegom, bardziej wyrafinowanego produktu?<br>Załóżmy taką sytuację. Klient ma wykupione tylko obowiązkowe ubezpieczenie OC, nie m AC. W wyniku wypadku jego samochód ulega uszkodzeniu. Jednocześnie kwestia winy nie jest do końca wyjaśniana. W takiej dość trudnej sytuacji często jedyną drogą pozostaje dość drogi proces sądowy, którego koszt - w przypadku posiadacza polisy ochrony prawnej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego