Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
dziecko. W Polsce ksiądz całować miał zakonnicę. W większości przypadków skandal inicjowany na plakatach opisywany, a więc kodowany i emitowany, był następnie w klasycznym obiegu massmediów, co wzmacniało pożądany przez autora efekt. Odbiorcą komunikatów byli ludzie o silnym poczuciu nonkonformizmu. W skrócie powiedzieć można, że łączyły ich dwie cechy: mieli wystarczająco dużo pieniędzy, aby stać ich było na zakup odzieży firmy Benneton, jednocześnie w głębokim stopniu nienawidzili obłudy i zakłamania. Istnienie tego typu segmentu odbiorców decydowało o powodzeniu tej międzynarodowej kampanii w danym kraju.
Warunkiem koniecznym do konstruowania stałej reklamowej jest zachowanie znacznej pojemności informacyjnej kolejnych przekazów na poziomie kodu semantycznego
dziecko. W Polsce ksiądz całować miał zakonnicę. W większości przypadków skandal inicjowany na plakatach opisywany, a więc kodowany i emitowany, był następnie w klasycznym obiegu massmediów, co wzmacniało pożądany przez autora efekt. Odbiorcą komunikatów byli ludzie o silnym poczuciu nonkonformizmu. W skrócie powiedzieć można, że łączyły ich dwie cechy: mieli wystarczająco dużo pieniędzy, aby stać ich było na zakup odzieży firmy Benneton, jednocześnie w głębokim stopniu nienawidzili obłudy i zakłamania. Istnienie tego typu segmentu odbiorców decydowało o powodzeniu tej międzynarodowej kampanii w danym kraju. <br>Warunkiem koniecznym do konstruowania stałej reklamowej jest zachowanie znacznej pojemności informacyjnej kolejnych przekazów na poziomie kodu semantycznego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego