Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
prostego podobieństwa znaku kodu obrazowego do naturalnego przedmiotu. Jego zdaniem znaki ikoniczne nie odwzorowują właściwości realnych przedmiotów, ale elementy procesu jego percepcji w jej pełnym zakresie. Percepcja warstwy obrazowej przekazu jest więc określona zarówno przez cechy samego obiektu, jak i reguły wynikające z doświadczenia odbiorcy, związanego z poprzednimi procesami percepcji wzrokowej. Spostrzeganie obrazu jest więc określane w wyniku konkretnego doświadczenia odbiorcy związanego z percepcją określonych typów znaków.

ROZDZIAŁ VI
OBRAZ PRODUKTU
Efektywność kampanii reklamowej zależy od przebiegu komunikacji oraz jej następstw. Efektywny przebieg komunikacji oznacza wzrost jakości odbioru komunikatu wraz z jego kolejnymi ekspozycjami. Jakość ta wiąże się ze stopniowym pogłębianiem
prostego podobieństwa znaku kodu obrazowego do naturalnego przedmiotu. Jego zdaniem znaki ikoniczne nie odwzorowują właściwości realnych przedmiotów, ale elementy procesu jego percepcji w jej pełnym zakresie. Percepcja warstwy obrazowej przekazu jest więc określona zarówno przez cechy samego obiektu, jak i reguły wynikające z doświadczenia odbiorcy, związanego z poprzednimi procesami percepcji wzrokowej. Spostrzeganie obrazu jest więc określane w wyniku konkretnego doświadczenia odbiorcy związanego z percepcją określonych typów znaków.<br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br>ROZDZIAŁ VI <br>&lt;tit&gt;OBRAZ PRODUKTU&lt;/&gt;<br>Efektywność kampanii reklamowej zależy od przebiegu komunikacji oraz jej następstw. Efektywny przebieg komunikacji oznacza wzrost jakości odbioru komunikatu wraz z jego kolejnymi ekspozycjami. Jakość ta wiąże się ze stopniowym pogłębianiem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego