Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 02.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
spadł więc mały deszcz.

Wojna na wyniszczenie

Rynek prasowy jest dziś miejscem szczególnie zaciętej walki. Dziennik "Fakt" przebojem wszedł na rynek dzięki niskiej cenie - 1 zł. Odpowiedzią Agory było wypuszczenie dziennika Metro, o podobnym charakterze, ale bezpłatnego. "Życie Warszawy" zdecydowało się obniżyć cenę, też kosztuje złotówkę.

W ten sposób media zabiegają o względy reklamodawców. Nic więc dziwnego, że co chwila wybuchają spory o prawdziwy cel i uczciwość takiej walki. W tych dniach kilku prywatnych nadawców radiowych i telewizyjnych (Polsat, TVN, Agora) oskarżyło telewizję publiczną o prowadzenie nieuczciwej wojny cenowej na rynku reklamowym.

Skargi na nieuczciwie prowadzone wojny cenowe często trafiają do
spadł więc mały deszcz.<br><br>&lt;tit&gt;Wojna na wyniszczenie&lt;/&gt;<br><br>Rynek prasowy jest dziś miejscem szczególnie zaciętej walki. Dziennik "Fakt" przebojem wszedł na rynek dzięki niskiej cenie - 1 zł. Odpowiedzią Agory było wypuszczenie dziennika Metro, o podobnym charakterze, ale bezpłatnego. "Życie Warszawy" zdecydowało się obniżyć cenę, też kosztuje złotówkę.<br><br>W ten sposób media zabiegają o względy reklamodawców. Nic więc dziwnego, że co chwila wybuchają spory o prawdziwy cel i uczciwość takiej walki. W tych dniach kilku prywatnych nadawców radiowych i telewizyjnych (Polsat, TVN, Agora) oskarżyło telewizję publiczną o prowadzenie nieuczciwej wojny cenowej na rynku reklamowym.<br><br>Skargi na nieuczciwie prowadzone wojny cenowe często trafiają do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego