Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 27
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
razie naturalnym kanałem promocji muzyki pozostają rozgłośnie radiowe, ale, jak się okazuje, radio wcale nie musi kierować się interesem wytwórni płytowej. Wytwórnie wielkie nadzieje wiązały z ekspansją radiofonii komercyjnej. Muzyczna play-lista - zestaw nadawanych utworów - jest dla rozgłośni prywatnej równie ważna jak szybki serwis informacyjny. Oto dlaczego firmy płytowe usilnie zabiegają, by na przykład Zetka czy RMF umieszczały na play-liście piosenki z ich najnowszych płyt. Zabiegi Sony, by RMF wspomógł promocję debiutanckiego albumu zespołu Brathanki, spełzły na niczym. Szef muzyczny rozgłośni Piotr Metz stanowczo odmówił.

Podział rynku fonograficznego w 1999 r.

- Odmówiłem - wyjaśnia Metz - bo propozycja nie mieściła mi się
razie naturalnym kanałem promocji muzyki pozostają rozgłośnie radiowe, ale, jak się okazuje, radio wcale nie musi kierować się interesem wytwórni płytowej. Wytwórnie wielkie nadzieje wiązały z ekspansją radiofonii komercyjnej. Muzyczna &lt;orig&gt;play-lista&lt;/&gt; - zestaw nadawanych utworów - jest dla rozgłośni prywatnej równie ważna jak szybki serwis informacyjny. Oto dlaczego firmy płytowe usilnie zabiegają, by na przykład Zetka czy RMF umieszczały na &lt;orig&gt;play-liście&lt;/&gt; piosenki z ich najnowszych płyt. Zabiegi Sony, by RMF wspomógł promocję debiutanckiego albumu zespołu Brathanki, spełzły na niczym. Szef muzyczny rozgłośni Piotr Metz stanowczo odmówił.<br><br>&lt;tit&gt;Podział rynku fonograficznego w 1999 r.&lt;/&gt;<br><br>- Odmówiłem - wyjaśnia Metz - bo propozycja nie mieściła mi się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego