Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
percepcja reklamy w swych początkowych, a więc decydujących etapach, przebiega w bardziej złożony sposób. Przyczyna leży zarówno w formie konstrukcji samej wiadomości reklamowej, jak i w jej treści - ze szczególnym uwzględnieniem obrazu produktu. Dla producenta uzyskanie gwarancji optymalnych ekspozycji komunikatów to jeden z priorytetów strategicznych. Przeciętny odbiorca dostrzegając blok reklamowy, zabiera się do przeglądania następnej strony gazety lub zmienia kanał telewizora. A kiedy idzie ulicą - sytuacja zatrzymania się z własnej woli przy billboardzie zdarza mu się naprawdę rzadko.
Dla producenta produkt jest efektem jego wieloletniej pracy oraz, w znacznym stopniu, określa jego przyszłość. Dla typowego, umiarkowanie zainteresowanego odbiorcy, do którego adresuje się
percepcja reklamy w swych początkowych, a więc decydujących etapach, przebiega w bardziej złożony sposób. Przyczyna leży zarówno w formie konstrukcji samej wiadomości reklamowej, jak i w jej treści - ze szczególnym uwzględnieniem obrazu produktu. Dla producenta uzyskanie gwarancji optymalnych ekspozycji komunikatów to jeden z priorytetów strategicznych. Przeciętny odbiorca dostrzegając blok reklamowy, zabiera się do przeglądania następnej strony gazety lub zmienia kanał telewizora. A kiedy idzie ulicą - sytuacja zatrzymania się z własnej woli przy billboardzie zdarza mu się naprawdę rzadko. <br>Dla producenta produkt jest efektem jego wieloletniej pracy oraz, w znacznym stopniu, określa jego przyszłość. Dla typowego, umiarkowanie zainteresowanego odbiorcy, do którego adresuje się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego