Typ tekstu: Książka
Autor: Jedliński Krzysztof i inni
Tytuł: Trening interpersonalny
Rok: 1997
do wyrażania uczuć negatywnych, szczególnie skierowanych do trenerów.

Przykłady:

a) Po dłuższej sekwencji wyrażania oczekiwań i uczuć do trenera komentuje on sytuację:

T. Twierdzę, że to ważny punkt w rozwoju grupy, gdy wyrażane są uczucia wobec trenera, zwłaszcza negatywne.

b) Kilka osób komentuje fakt, że kotrenerzy notują przebieg spotkania. Trener zachęca inne osoby do wypowiedzenia się. I dodaje:

T. Bardzo ważne jest wyrażanie wszelkich uczuć wobec trenera, żeby nie zalegały.

c) W grupie narasta frustracja związana z "niedzianiem się" niczego. Jedna z uczestniczek zwraca się do trenerów:

U. Bardzo wysoko ustawiliście nam poprzeczkę. To ma być nasza aktywność... No, ale myślę
do wyrażania uczuć negatywnych, szczególnie skierowanych do trenerów.<br><br>Przykłady:<br><br>a) Po dłuższej sekwencji wyrażania oczekiwań i uczuć do trenera komentuje on sytuację:<br><br>T. Twierdzę, że to ważny punkt w rozwoju grupy, gdy wyrażane są uczucia wobec trenera, zwłaszcza negatywne.<br><br>b) Kilka osób komentuje fakt, że kotrenerzy notują przebieg spotkania. Trener zachęca inne osoby do wypowiedzenia się. I dodaje:<br><br>T. Bardzo ważne jest wyrażanie wszelkich uczuć wobec trenera, żeby nie zalegały.<br><br>c) W grupie narasta frustracja związana z "niedzianiem się" niczego. Jedna z uczestniczek zwraca się do trenerów:<br><br>U. Bardzo wysoko ustawiliście nam poprzeczkę. To ma być nasza aktywność... No, ale myślę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego