Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
który w swym rozwoju stale dążył w kierunku produkcji coraz bardziej złożonej i specjalizowanej, aby jeszcze przed wojną rozpocząć wytwarzanie silników wysokoprężnych.
Tradycje sięgają więc w odległe lata i metalowcy dysponujący obecnie bardzo nowoczesnym wyposażeniem produkcyjnym mogą swe doświadczenie opierać na bogatej historii poszczególnych zakładów dzisiejszej FSM. Byt to dobry zaczątek. Najważniejsze i najtrudniejsze trzeba było jednak robić od podstaw w Bielsku Białej i w Tychach.

REKORDOWE TEMPO

- Pierwsze 111 rys. samochodów opuściło fabrykę (w lutym 1975 roku) po 30 miesiącach produkcji
- Drugie 111 tys. samochodów opuści FSM w ciągu 15 miesięcy
- Trzecie 111 tys. samochodów wyjedzie w niecały rok, zaś
który w swym rozwoju stale dążył w kierunku produkcji coraz bardziej złożonej i specjalizowanej, aby jeszcze przed wojną rozpocząć wytwarzanie silników wysokoprężnych. <br>Tradycje sięgają więc w odległe lata i metalowcy dysponujący obecnie bardzo nowoczesnym wyposażeniem produkcyjnym mogą swe doświadczenie opierać na bogatej historii poszczególnych zakładów dzisiejszej FSM. Byt to dobry zaczątek. Najważniejsze i najtrudniejsze trzeba było jednak robić od podstaw w Bielsku Białej i w Tychach. <br><br>&lt;tit&gt; REKORDOWE TEMPO &lt;/&gt;<br><br>- Pierwsze 111 rys. samochodów opuściło fabrykę (w lutym 1975 roku) po 30 miesiącach produkcji<br>- Drugie 111 tys. samochodów opuści FSM w ciągu 15 miesięcy <br>- Trzecie 111 tys. samochodów wyjedzie w niecały rok, zaś
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego