Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
z "niby-celami, do których można zaglądać przez judasz". "Ciekawie zaaranżowany", "z każdej kondygnacji widać cały lokal, bo pośrodku jest dziedziniec", niestety "toaleta jest jedynie na dolnym poziomie". Lokal "dla zamożniejszych, bo ceny wygórowane", choć spotkać można wszystkich "od krawaciarzy po młodzież w starych dżinsach". "Na dolnym poziomie dyskoteki". Miejsce "zadymione", "na górze nie da się czasami wytrzymać". Dużo narzekań na obsługę, "trzeba czekać z pół godziny", "często mają problem z resztą", "rozcieńczone drinki".
CAFE SZAFE

"Relaksująca i inspirująca" kawiarnia "artystyczna" gdzie "można zamknąć się w strych szafach". "Funkcjonuje również jako galeria". "Oryginalne, kolorowe wnętrza", odbywają się "cykliczne spotkania z malarstwem
z "niby-celami, do których można zaglądać przez judasz". "Ciekawie zaaranżowany", "z każdej kondygnacji widać cały lokal, bo pośrodku jest dziedziniec", niestety "toaleta jest jedynie na dolnym poziomie". Lokal "dla zamożniejszych, bo ceny wygórowane", choć spotkać można wszystkich "od krawaciarzy po młodzież w starych dżinsach". "Na dolnym poziomie dyskoteki". Miejsce "zadymione", "na górze nie da się czasami wytrzymać". Dużo narzekań na obsługę, "trzeba czekać z pół godziny", "często mają problem z resztą", "rozcieńczone drinki".<br>CAFE SZAFE<br>&lt;gap&gt;<br>"Relaksująca i inspirująca" kawiarnia "artystyczna" gdzie "można zamknąć się w strych szafach". "Funkcjonuje również jako galeria". "Oryginalne, kolorowe wnętrza", odbywają się "cykliczne spotkania z malarstwem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego