Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2000
redakcji Marketing Polska począwszy od stycznia 1998 r.
( Prace będą przyjmowane do dnia 23 marca 1998 r. do godz. 17.00 w redakcji Marketing Polska - Warszawa, ul. Bzowa 14. Liczy się wyłącznie fakt dotarcia danej pracy, a nie data stempla pocztowego!
( Długość artykułu nie może przekroczyć 1000 słów (wraz z załącznikami). Będzie on przede wszystkim oceniany na podstawie:
- przejrzystej analizy wybranego tematu,
- doboru, jakości i wiarygodności źródeł,
- trafności i oryginalności końcowych wniosków.
( W maju 1998 r. jury wyłoni zwycięzców, którzy otrzymają nagrody pieniężne termin uroczystości wręczenia zostanie podany później), zaś wyróżnione prace będą publikowane w kolejnych numerach Marketing Polska.
Marketing Polska
redakcji Marketing Polska począwszy od stycznia 1998 r.<br>( Prace będą przyjmowane do dnia 23 marca 1998 r. do godz. 17.00 w redakcji Marketing Polska - Warszawa, ul. Bzowa 14. Liczy się wyłącznie fakt dotarcia danej pracy, a nie data stempla pocztowego!<br>( Długość artykułu nie może przekroczyć 1000 słów (wraz z załącznikami). Będzie on przede wszystkim oceniany na podstawie:<br>- przejrzystej analizy wybranego tematu,<br>- doboru, jakości i wiarygodności źródeł,<br>- trafności i oryginalności końcowych wniosków.<br>( W maju 1998 r. jury wyłoni zwycięzców, którzy otrzymają nagrody pieniężne termin uroczystości wręczenia zostanie podany później), zaś wyróżnione prace będą publikowane w kolejnych numerach Marketing Polska.<br>Marketing Polska
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego