Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
krajach Unii Europejskiej powodują konieczność weryfikacji dotychczas stosowanych przez przedsiębiorstwa strategii. W tym celu niezbędne jest dokonanie oceny pozycji rynkowej firm z wykorzystaniem różnych metod, o których była mowa w poprzedniej części pracy. Jest to szczególnie ważne dla tych przedsiębiorstw, które działały na rynkach chronionych przez różne bariery protekcjonistyczne.
W zależności od tak ustalonej pozycji podejmuje się właściwe decyzje strategiczne. Procedury takich decyzji mogą być oczywiście rozmaite, warto jednak przedstawić jedno z takich podejść, proponowane przez niemiecką firmę konsultingową R. Berger & Partner. Przedsiębiorstwa wchodzące na rynek Unii Europejskiej lub dokonujące restrukturyzacji swych przedsięwzięć powinny stworzyć specjalne grupy ds. projektu "Unia Europejska
krajach Unii Europejskiej powodują konieczność weryfikacji dotychczas stosowanych przez przedsiębiorstwa strategii. W tym celu niezbędne jest dokonanie oceny pozycji rynkowej firm z wykorzystaniem różnych metod, o których była mowa w poprzedniej części pracy. Jest to szczególnie ważne dla tych przedsiębiorstw, które działały na rynkach chronionych przez różne bariery protekcjonistyczne.<br>W zależności od tak ustalonej pozycji podejmuje się właściwe decyzje strategiczne. Procedury takich decyzji mogą być oczywiście rozmaite, warto jednak przedstawić jedno z takich podejść, proponowane przez niemiecką firmę konsultingową R. Berger &amp; Partner. Przedsiębiorstwa wchodzące na rynek Unii Europejskiej lub dokonujące restrukturyzacji swych przedsięwzięć powinny stworzyć specjalne grupy ds. projektu "Unia Europejska
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego