Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
na kole zamachowym silnika, z których jeden odpowiada położeniu tłoka w ZZ, drugi położeniu przy którym powinien następować zapłon. Jeżeli znaków tych nie ma (albo zostały zatarte) trzeba je zrobić samemu. W tym celu, po ustawieniu tłoka w ZZ (w sposób podany przed chwilą) należy zrobić znak (nacięcie) na kole zamachowym i drugi, na przeciwko niego, na obudowie silnika. Od znaku na kole zamachowym trzeba teraz - w kierunku jego obrotów odmierzyć kąt podany w instrukcji obsługi i znów zrobić znak. Zapłon powinien następować gdy znak ten będzie na przeciwko znaku na obudowie silnika.
Nawet jeśli są znaki fabryczne na kole zamachowym
na kole zamachowym silnika, z których jeden odpowiada położeniu tłoka w ZZ, drugi położeniu przy którym powinien następować zapłon. Jeżeli znaków tych nie ma (albo zostały zatarte) trzeba je zrobić samemu. W tym celu, po ustawieniu tłoka w ZZ (w sposób podany przed chwilą) należy zrobić znak (nacięcie) na kole zamachowym i drugi, na przeciwko niego, na obudowie silnika. Od znaku na kole zamachowym trzeba teraz - w kierunku jego obrotów odmierzyć kąt podany w instrukcji obsługi i znów zrobić znak. Zapłon powinien następować gdy znak ten będzie na przeciwko znaku na obudowie silnika. <br>Nawet jeśli są znaki fabryczne na kole zamachowym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego