Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
położeniu przy którym powinien następować zapłon. Jeżeli znaków tych nie ma (albo zostały zatarte) trzeba je zrobić samemu. W tym celu, po ustawieniu tłoka w ZZ (w sposób podany przed chwilą) należy zrobić znak (nacięcie) na kole zamachowym i drugi, na przeciwko niego, na obudowie silnika. Od znaku na kole zamachowym trzeba teraz - w kierunku jego obrotów odmierzyć kąt podany w instrukcji obsługi i znów zrobić znak. Zapłon powinien następować gdy znak ten będzie na przeciwko znaku na obudowie silnika.
Nawet jeśli są znaki fabryczne na kole zamachowym, dobrze jest sprawdzić, czy są prawidłowo umieszczone. Należy ustawić tłok w ZZ i
położeniu przy którym powinien następować zapłon. Jeżeli znaków tych nie ma (albo zostały zatarte) trzeba je zrobić samemu. W tym celu, po ustawieniu tłoka w ZZ (w sposób podany przed chwilą) należy zrobić znak (nacięcie) na kole zamachowym i drugi, na przeciwko niego, na obudowie silnika. Od znaku na kole zamachowym trzeba teraz - w kierunku jego obrotów odmierzyć kąt podany w instrukcji obsługi i znów zrobić znak. Zapłon powinien następować gdy znak ten będzie na przeciwko znaku na obudowie silnika. <br>Nawet jeśli są znaki fabryczne na kole zamachowym, dobrze jest sprawdzić, czy są prawidłowo umieszczone. Należy ustawić tłok w ZZ i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego