powierzali pożyczone w bankach pieniądze developerom. Także tym nieuczciwym, którzy w ogóle nie zamierzali dotrzymać składanych klientom obietnic.<br><br><au>Bartłomiej Leśniewski</></><br><br><div type="art"><br><br><tit>Najwyższa półka</><br><br><tit>Na markowe produkty przeznaczamy 9,5 miliarda złotych rocznie</><br><br>Coraz więcej producentów markowej odzieży, kosmetyków, biżuterii bądź zegarków otwiera w Polsce swe przedstawicielstwa. Dostrzegają oni, że rośnie grupa zamożnych konsumentów, których wprawdzie stać na zakupy na Zachodzie, ale wolą wydawać pieniądze w kraju - przekonuje Bohdan Wyżnikiewicz z Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową. - Polska jest dużym stabilnym rynkiem i żadna znacząca marka nie pozwoli sobie na to, by go ominąć. Te, które weszły tu pięć, sześć lat temu, zdążyły się