Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
powierzali pożyczone w bankach pieniądze developerom. Także tym nieuczciwym, którzy w ogóle nie zamierzali dotrzymać składanych klientom obietnic.

Bartłomiej Leśniewski



Najwyższa półka

Na markowe produkty przeznaczamy 9,5 miliarda złotych rocznie

Coraz więcej producentów markowej odzieży, kosmetyków, biżuterii bądź zegarków otwiera w Polsce swe przedstawicielstwa. Dostrzegają oni, że rośnie grupa zamożnych konsumentów, których wprawdzie stać na zakupy na Zachodzie, ale wolą wydawać pieniądze w kraju - przekonuje Bohdan Wyżnikiewicz z Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową. - Polska jest dużym stabilnym rynkiem i żadna znacząca marka nie pozwoli sobie na to, by go ominąć. Te, które weszły tu pięć, sześć lat temu, zdążyły się
powierzali pożyczone w bankach pieniądze developerom. Także tym nieuczciwym, którzy w ogóle nie zamierzali dotrzymać składanych klientom obietnic.<br><br>&lt;au&gt;Bartłomiej Leśniewski&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art"&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Najwyższa półka&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Na markowe produkty przeznaczamy 9,5 miliarda złotych rocznie&lt;/&gt;<br><br>Coraz więcej producentów markowej odzieży, kosmetyków, biżuterii bądź zegarków otwiera w Polsce swe przedstawicielstwa. Dostrzegają oni, że rośnie grupa zamożnych konsumentów, których wprawdzie stać na zakupy na Zachodzie, ale wolą wydawać pieniądze w kraju - przekonuje Bohdan Wyżnikiewicz z Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową. - Polska jest dużym stabilnym rynkiem i żadna znacząca marka nie pozwoli sobie na to, by go ominąć. Te, które weszły tu pięć, sześć lat temu, zdążyły się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego