Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
zapachów jest sztuką, która ma ledwie sto lat. Brakuje nam jeszcze dystansu, aby móc ocenić tę twórczość. Dopiero po latach wiadomo, co stanie się klasyką.

- Twórcy zapachów coraz częściej mówią o pewnych ponadczasowych ideach, przesłaniach czy skojarzeniach, które chcą połączyć ze swym wyrobem.

- Każdy twórca marzy o wieczności, nieśmiertelności. Tworząc zapach, nie zastanawiam się jednak, czy ma on szansę stać się ponadczasowy. Jeśli ta myśl zdeterminuje moje działania, nie powstanie nic dobrego. Ja tylko tworzę zapach, później są działania marketingowe, cały ten "zapachowy przemysł". Efekt zależy od nabywców, to ich decyzje konsumenckie czynią z określonego produktu przebój rynkowy bądź skazują na
zapachów jest sztuką, która ma ledwie sto lat. Brakuje nam jeszcze dystansu, aby móc ocenić tę twórczość. Dopiero po latach wiadomo, co stanie się klasyką.&lt;/&gt;<br><br>&lt;who3&gt;- Twórcy zapachów coraz częściej mówią o pewnych ponadczasowych ideach, przesłaniach czy skojarzeniach, które chcą połączyć ze swym wyrobem.&lt;/&gt;<br><br>&lt;who4&gt;- Każdy twórca marzy o wieczności, nieśmiertelności. Tworząc zapach, nie zastanawiam się jednak, czy ma on szansę stać się ponadczasowy. Jeśli ta myśl zdeterminuje moje działania, nie powstanie nic dobrego. Ja tylko tworzę zapach, później są działania marketingowe, cały ten "zapachowy przemysł". Efekt zależy od nabywców, to ich decyzje konsumenckie czynią z określonego produktu przebój rynkowy bądź skazują na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego