Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
nadawcy, odbiorcy i desygnatu. Komunikowanie się ma więc zawsze charakter osobowy i problemowy.
Wraz ze wzrostem nagradzającej funkcji komunikowania wzrasta częstość interakcji. Wyjątkiem w tej sytuacji są te zachowania komunikacyjne, które wiążą się z intencją nadawcy do wywołania konfliktu. Odbiór wiadomości może łączyć się z faktem odczuwania przez odbiorcę stanu zaskoczenia o różnym stopniu intensywności. Wiąże się on z niepewnością odbiorcy co do motywów nadawcy, nawet w przypadku przekazywania wiadomości o prostej konstrukcji i wnoszących niewiele informacji. Niepewność odnosi się wtedy nie tyle do samej wiadomości, ale do przyczyn jej nadania.
Niepewność odbiorcy może także wynikać z faktu, że wiadomość ma
nadawcy, odbiorcy i desygnatu. Komunikowanie się ma więc zawsze charakter osobowy i problemowy. <br>Wraz ze wzrostem nagradzającej funkcji komunikowania wzrasta częstość interakcji. Wyjątkiem w tej sytuacji są te zachowania komunikacyjne, które wiążą się z intencją nadawcy do wywołania konfliktu. Odbiór wiadomości może łączyć się z faktem odczuwania przez odbiorcę stanu zaskoczenia o różnym stopniu intensywności. Wiąże się on z niepewnością odbiorcy co do motywów nadawcy, nawet w przypadku przekazywania wiadomości o prostej konstrukcji i wnoszących niewiele informacji. Niepewność odnosi się wtedy nie tyle do samej wiadomości, ale do przyczyn jej nadania. <br>Niepewność odbiorcy może także wynikać z faktu, że wiadomość ma
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego