Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
liście. Nie musisz mieć dokładnych danych. Ważne jest, byś zastanowił się i zrobił takie szacunkowe wartości. Następnie uszereguj firmy według wartości sprzedaży. Policz, ile procent tej wartości stanowią przychody twojej firmy. W ten sposób wyliczysz szacunkową wartość rynku oraz twoje na nim miejsce.
Jakie potrzeby?
Przedstaw konkretne potrzeby klientów, które zaspokaja twój produkt lub usługa. Zapytaj klientów, czy w ich odczuciu te potrzeby są zaspokajane w satysfakcjonujący sposób. Pozwól im opowiedzieć o innych potrzebach i oczekiwaniach. Zastanów się, czy możesz im sprostać. Pomyśl tez o substytutach, czyli produktach lub usługach, które mogą zastępować sposób zaspokajania potrzeb oferowany przez twoją firmę. Zrób
liście. Nie musisz mieć dokładnych danych. Ważne jest, byś zastanowił się i zrobił takie szacunkowe wartości. Następnie uszereguj firmy według wartości sprzedaży. Policz, ile procent tej wartości stanowią przychody twojej firmy. W ten sposób wyliczysz szacunkową wartość rynku oraz twoje na nim miejsce.<br>Jakie potrzeby?<br>Przedstaw konkretne potrzeby klientów, które zaspokaja twój produkt lub usługa. Zapytaj klientów, czy w ich odczuciu te potrzeby są zaspokajane w satysfakcjonujący sposób. Pozwól im opowiedzieć o innych potrzebach i oczekiwaniach. Zastanów się, czy możesz im sprostać. Pomyśl tez o substytutach, czyli produktach lub usługach, które mogą zastępować sposób zaspokajania potrzeb oferowany przez twoją firmę. Zrób
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego