Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
nie stać. - Posyłam tamtędy dziesięć samochodów tygodniowo, co kosztowałoby dwieście złotych tylko za przejazd w jedną stronę. To się nie opłaca - wylicza Tadeusz Żoliński, dyrektor ds. transportu i spedycji samochodowej w katowickim oddziale C. Hartwig SA. Gdy za przejazd autostradą A-4 trzeba będzie płacić, ciężarówki zjadą na wąskie i zatłoczone drogi biegnące przez miasta położone obok tej trasy. To samo zrobią kierowcy samochodów osobowych. Rezultat łatwo przewidzieć. - Zablokują nas. Przekonujemy się o tym już teraz, gdy na autostradzie są remonty - mówi Tadeusz Szczudło, wiceprezydent Jaworzna, przez które przejeżdża dziś 20 tys. pojazdów na dobę. Miasto ma szansę na 12 mln
nie stać. - Posyłam tamtędy dziesięć samochodów tygodniowo, co kosztowałoby dwieście złotych tylko za przejazd w jedną stronę. To się nie opłaca - wylicza Tadeusz Żoliński, dyrektor ds. transportu i spedycji samochodowej w katowickim oddziale C. Hartwig SA. Gdy za przejazd autostradą A-4 trzeba będzie płacić, ciężarówki zjadą na wąskie i zatłoczone drogi biegnące przez miasta położone obok tej trasy. To samo zrobią kierowcy samochodów osobowych. Rezultat łatwo przewidzieć. - Zablokują nas. Przekonujemy się o tym już teraz, gdy na autostradzie są remonty - mówi Tadeusz Szczudło, wiceprezydent Jaworzna, przez które przejeżdża dziś 20 tys. pojazdów na dobę. Miasto ma szansę na 12 mln
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego