Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
obraz produktu, zaś obraz produktu - produkt, z reguły wcześniej czy później pojawią się kłopoty. Stosowanie sloganów, zawierających negatywne emocje, bywa natomiast efektywne przy kampaniach o krótkim cyklu życia. Gdy jednak się je uważnie analizuje - negatywna emocja związana ze sloganem wprowadzana jest zwykle po to, aby produkt lub jego wizerunek zredukował zawarte w niej napięcie. Jeśli to możliwe, warto tworzyć slogany oparte na rytmie lub rymie. Zawsze jednak pozostanie pytanie, czy przypadkiem końcowym efektem nie będzie banał. Wreszcie slogan, nawet najbardziej angażujący i najłatwiejszy do zapamiętania musi być pojemny. Jego zakres uwzględniać powinien ewolucję oznaczanych treści komunikatów w długim czasie. Dlaczego slogan
obraz produktu, zaś obraz produktu - produkt, z reguły wcześniej czy później pojawią się kłopoty. Stosowanie sloganów, zawierających negatywne emocje, bywa natomiast efektywne przy kampaniach o krótkim cyklu życia. Gdy jednak się je uważnie analizuje - negatywna emocja związana ze sloganem wprowadzana jest zwykle po to, aby produkt lub jego wizerunek zredukował zawarte w niej napięcie. Jeśli to możliwe, warto tworzyć slogany oparte na rytmie lub rymie. Zawsze jednak pozostanie pytanie, czy przypadkiem końcowym efektem nie będzie banał. Wreszcie slogan, nawet najbardziej angażujący i najłatwiejszy do zapamiętania musi być pojemny. Jego zakres uwzględniać powinien ewolucję oznaczanych treści komunikatów w długim czasie. Dlaczego slogan
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego