Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
nadzieją francuskiej kinematografii.

Przepraszam, czy mogę sobie zrobić zdjęcie z panem?
W ciągu kilkunastu następnych lat Reno i Besson rzetelnie pracowali na swoje kariery. Świetna reżyseria i doskonałe aktorstwo sprawiły, że najpierw Europa, a z czasem i świat doceniły "Subway", "Wielki błękit", "Nikitę" i zrobionego już na zamówienie Amerykanów "Leona zawodowca". Besson stał się reżyserem kultowym, a Reno -jednym z najbardziej adorowanych gwiazdorów francuskiej X Muzy. Niestety, nie obyło się bez przykrych dla obydwu panów konsekwencji. Zadziałał powszechnie znany mechanizm, zwany uderzeniem wody sodowej do głowy. Besson, postrzegany już niemal jako odnowiciel europejskiego kina, uległ magii amerykańskiego dolara i wybrał drogę
nadzieją francuskiej kinematografii.<br><br>Przepraszam, czy mogę sobie zrobić zdjęcie z panem?<br>W ciągu kilkunastu następnych lat Reno i Besson rzetelnie pracowali na swoje kariery. Świetna reżyseria i doskonałe aktorstwo sprawiły, że najpierw Europa, a z czasem i świat doceniły "Subway", "Wielki błękit", "Nikitę" i zrobionego już na zamówienie Amerykanów "Leona zawodowca". Besson stał się reżyserem kultowym, a Reno -jednym z najbardziej adorowanych gwiazdorów francuskiej X Muzy. Niestety, nie obyło się bez przykrych dla obydwu panów konsekwencji. Zadziałał powszechnie znany mechanizm, zwany uderzeniem wody sodowej do głowy. Besson, postrzegany już niemal jako odnowiciel europejskiego kina, uległ magii amerykańskiego dolara i wybrał drogę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego