Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
pieniężnych.
Ludzie starsi często bardzo aktywnie zachowują się na rynku, dokładnie porównują jakość i ceny konkurujących ze sobą produktów. Ponad 60% z nich czyta prasowe ogłoszenia reklamowe i materiały reklamowe typu direct mail, które są im przysyłane do domów.
W krajach Unii Europejskiej do końca lat osiemdziesiątych liczba ludności czynnej zawodowo zwiększała się i jednocześnie obniżała się przeciętna jej wieku. W latach dziewięćdziesiątych liczba tej grupy ludności zmniejsza się. Prognozy przewidują silniejszy jej spadek w drugiej połowie przyszłego wieku. Zmiany struktury wiekowej ludności czynnej zawodowo przedstawia tabl.13.
Kolejną cechą charakterystyczną procesów demograficznych w krajach Unii Europejskiej jest spadek liczebności gospodarstw
pieniężnych.<br>Ludzie starsi często bardzo aktywnie zachowują się na rynku, dokładnie porównują jakość i ceny konkurujących ze sobą produktów. Ponad 60% z nich czyta prasowe ogłoszenia reklamowe i materiały reklamowe typu direct mail, które są im przysyłane do domów.<br>W krajach Unii Europejskiej do końca lat osiemdziesiątych liczba ludności czynnej zawodowo zwiększała się i jednocześnie obniżała się przeciętna jej wieku. W latach dziewięćdziesiątych liczba tej grupy ludności zmniejsza się. Prognozy przewidują silniejszy jej spadek w drugiej połowie przyszłego wieku. Zmiany struktury wiekowej ludności czynnej zawodowo przedstawia tabl.13.<br>Kolejną cechą charakterystyczną procesów demograficznych w krajach Unii Europejskiej jest spadek liczebności gospodarstw
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego