Typ tekstu: Książka
Autor: Ostrowicki Michał
Tytuł: Dzieło sztuki jako system
Rok: 1997
dla dynamizacji oraz zmierzyć aktywność odbiorcy w procesie estetycznego doświadczenia. W pierwszym wypadku, gdy mówimy o określeniu w takim sensie struktury rudymentarnej, można oprzeć się na ocenie krytyków i historyków sztuki, którzy zdają się w pojedynczych wypadkach popadać w sprzeczność przy wydawaniu tego typu opinii, ale w ogólnym wymiarze zachowują zgodność i budują hierarchię tego, co łatwiejsze i trudniejsze w odbiorze sztuki.

Można posłużyć się obserwacjami, ukazującymi istnienie większej łatwości odbioru tzw. tradycyjnych form w sztuce niż np. sztuki konceptualnej, dadaistycznej, happeningu lub performance. W drugim wypadku, gdy mówimy o stopniu aktywności odbiorcy, poza pojedynczymi przypadkami, można twierdzić, że zależy ona
dla dynamizacji oraz zmierzyć aktywność odbiorcy w procesie estetycznego doświadczenia. W pierwszym wypadku, gdy mówimy o określeniu w takim sensie struktury rudymentarnej, można oprzeć się na ocenie krytyków i historyków sztuki, którzy zdają się w pojedynczych wypadkach popadać w sprzeczność przy wydawaniu tego typu opinii, ale w ogólnym wymiarze zachowują zgodność i budują hierarchię tego, co łatwiejsze i trudniejsze w odbiorze sztuki.<br><br>Można posłużyć się obserwacjami, ukazującymi istnienie większej łatwości odbioru tzw. tradycyjnych form w sztuce niż np. sztuki konceptualnej, dadaistycznej, happeningu lub performance. W drugim wypadku, gdy mówimy o stopniu aktywności odbiorcy, poza pojedynczymi przypadkami, można twierdzić, że zależy ona
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego