Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.21 (17)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
tego numeru.
Z OSTATNIEJ CHWILI
Polacy wolą szybko niż tanio{/b}. Aż trzech na czterech klientów polskich banków woli przyjść osobiście do oddziału, by załatwić jakąś sprawę - wynika z raportu Ipsos, który zebrał informacje z 31 banków (25 z nich ma też usługi przez Internet i telefon). Co czwarty Polak zleca usługi przez telefon, co piąty używa do tego Internetu. Zdaniem bankowców większy wpływ na to, jaki bank wybieramy, ma wysoki poziom, czyli fachowość i szybkość obsługi (bierze to pod uwagę co drugi klient) niż... niskie koszty prowadzenia rachunku.
AK, KJ

Przez urzędników zapłaciłem już 30 tys. zł za czynsz
SPRAWDZIMY
tego numeru.<br>&lt;tit1&gt;Z OSTATNIEJ CHWILI&lt;/&gt;<br>Polacy wolą szybko niż tanio{/b}. Aż trzech na czterech klientów polskich banków woli przyjść osobiście do oddziału, by załatwić jakąś sprawę - wynika z raportu Ipsos, który zebrał informacje z 31 banków (25 z nich ma też usługi przez Internet i telefon). Co czwarty Polak zleca usługi przez telefon, co piąty używa do tego Internetu. Zdaniem bankowców większy wpływ na to, jaki bank wybieramy, ma wysoki poziom, czyli fachowość i szybkość obsługi (bierze to pod uwagę co drugi klient) niż... niskie koszty prowadzenia rachunku.<br>&lt;au&gt;AK, KJ&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;Przez urzędników zapłaciłem już 30 tys. zł za czynsz&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;SPRAWDZIMY&lt;/&gt;
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego