Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
wartości poprzez sprzedaż coraz bardziej złożonych produktów. Podobnie jak w przypadku działań mających na celu utrzymanie już zdobytego klienta, model analityczny pozwala na optymalny wybór grupy docelowej dla poszczególnych promocji. Uwzględniając koszty kampanii oraz spodziewane zyski z pojedynczej pozytywnej odpowiedzi, można precyzyjnie określić zakres promocji, przy którym osiągany jest maksymalny zwrot poniesionych inwestycji.
Na działania Xsell i UpSell analityczny CRM pozwala spojrzeć bardziej kompleksowo. Warto wiedzieć n przykład, ,jak podejmowane działania marketingowe wpływają na lojalność i satysfakcję klientów (pozytywnie czy negatywnie oraz w jakim stopniu), a w konsekwencji na procentowy wskaźnik rezygnacji z polis. Istotny jest także wpływ, jaki mają działania
wartości poprzez sprzedaż coraz bardziej złożonych produktów. Podobnie jak w przypadku działań mających na celu utrzymanie już zdobytego klienta, model analityczny pozwala na optymalny wybór grupy docelowej dla poszczególnych promocji. Uwzględniając koszty kampanii oraz spodziewane zyski z pojedynczej pozytywnej odpowiedzi, można precyzyjnie określić zakres promocji, przy którym osiągany jest maksymalny zwrot poniesionych inwestycji.<br>Na działania Xsell i UpSell analityczny CRM pozwala spojrzeć bardziej kompleksowo. Warto wiedzieć n przykład, ,jak podejmowane działania marketingowe wpływają na lojalność i satysfakcję klientów (pozytywnie czy negatywnie oraz w jakim stopniu), a w konsekwencji na procentowy wskaźnik rezygnacji z polis. Istotny jest także wpływ, jaki mają działania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego