Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
stanowiąc element kampanii promocyjnej piwa Żywiec. Cieszyło się ogromnym powodzeniem, zwłaszcza że towarzyszyły mu dodatkowe imprezy - pokazy starych komedii, happeningi, jak np. loty śmigłowcem z podczepionym misiem ("miś jako nasza odpowiedź na F16") czy poszukiwanie wzorcowej blondynki. I oczywiście obowiązkowo ogródek piwny Żywca. Dziś muzeum funkcjonuje w Internecie, ale niebawem zyska stałą siedzibę w Żywcu, stając się obok browaru drugą atrakcją turystyczną.
Eliza Panek z Grupy Żywiec SA przyznaje, że Mateusz Zmyślony przez kilka lat namawiał piwowarów do wykorzystania muzeum do celów promocji marki Żywiec. - Mieliśmy sporo wątpliwości. Nie wiedzieliśmy, jak ten pomysł zostanie przyjęty. Poczucie humoru to rzecz indywidualna. Dlatego
stanowiąc element kampanii promocyjnej piwa Żywiec. Cieszyło się ogromnym powodzeniem, zwłaszcza że towarzyszyły mu dodatkowe imprezy - pokazy starych komedii, happeningi, jak np. loty śmigłowcem z podczepionym misiem ("miś jako nasza odpowiedź na F16") czy poszukiwanie wzorcowej blondynki. I oczywiście obowiązkowo ogródek piwny Żywca. Dziś muzeum funkcjonuje w Internecie, ale niebawem zyska stałą siedzibę w Żywcu, stając się obok browaru drugą atrakcją turystyczną. <br>Eliza Panek z Grupy Żywiec SA przyznaje, że Mateusz Zmyślony przez kilka lat namawiał piwowarów do wykorzystania muzeum do celów promocji marki Żywiec. - Mieliśmy sporo wątpliwości. Nie wiedzieliśmy, jak ten pomysł zostanie przyjęty. Poczucie humoru to rzecz indywidualna. Dlatego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego