Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
przywilejów nas wówczas nie dotyczy), a ilość wygadanych minut nie jest premiowana. - Tworzymy nową społeczność młodych ludzi, którzy chcą się razem bawić. Niczego im nie narzucamy, oferujemy dokładnie to, czego oczekują. Z założenia w Heyah wszyscy są równi - mówi Agata Borowska, rzecznik firmy. W klubie ludzie są młodzi, więc jeszcze żywią się złudzeniami.

Metody, jakie stosuje Heyah i Nokia, żeby przywiązać do siebie młodocianych klientów, są typowe dla marketingu stylu życia i wydarzeń, o którym pisał Jeremy Rifkin, guru współczesnego zarządzania, w głośniej książce "Wiek dostępu". Po prostu coraz więcej firm swoje znaki towarowe, produkty i usługi wiąże z działalnością kulturalną
przywilejów nas wówczas nie dotyczy), a ilość wygadanych minut nie jest premiowana. - Tworzymy nową społeczność młodych ludzi, którzy chcą się razem bawić. Niczego im nie narzucamy, oferujemy dokładnie to, czego oczekują. Z założenia w Heyah wszyscy są równi - mówi Agata Borowska, rzecznik firmy. W klubie ludzie są młodzi, więc jeszcze żywią się złudzeniami.<br><br>Metody, jakie stosuje Heyah i Nokia, żeby przywiązać do siebie młodocianych klientów, są typowe dla marketingu stylu życia i wydarzeń, o którym pisał Jeremy Rifkin, guru współczesnego zarządzania, w głośniej książce "Wiek dostępu". Po prostu coraz więcej firm swoje znaki towarowe, produkty i usługi wiąże z działalnością kulturalną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego