marketingowy
Korpus Języka Polskiego PWN
Autentyczne przykłady użycia w piśmie i mowie zgromadzone w Korpusie
- ... się strategię marketingową przedsiębiorstwa, którą można nazwać ogólną koncepcję działań marketingowych na wybranym rynku; w tym przypadku będzie to rynek Unii...
- ... udzielanej w krajach unii. Przy pełnej liberalizacji, zastosowaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych, zwiększeniu nakładów na promocję polskich produktów, polscy producenci żywności daliby...
- ... ewidencję klientów oraz potencjalnych;
ewidencję kontaktów z klientami;
przeprowadzanie akcji marketingowych;
przygotowanie ofert dla klientów;
ewidencję zamówień klientów;
kalkulację kosztów zamówienia... - ... tysięcy agentów będzie źródłem informacji dla wszystkich zainteresowanych.
* Agencja Badań Marketingowych i Społecznych ARC - styczeń 1999
Akcjonariusze
Powszechnego Towarzystwa emerytalnego PBK...
- ... cena nie była aktywnym instrumentem w odniesieniu do tzw. inwestycji marketingowych. Jak już podkreślano, nowe produkty albo produkty usprawnione były oferowane...
- ... modele, gatunki itp.) [33, s. 104-106].
Zakresem projektowych badań marketingowych należy objąć nie tylko daną potrzebę klientów finalnych i wynikające... - ... uprawniały do korzystania z upustów, rabatów oraz innych akcji promocyjno-marketingowych w określonych punktach usługowych i handlowych na terenie całej Warszawy...
- ... legislacyjno-rynkowych.
III. Przedstaw swoją, subiektywną ocenę poziomu kształcenia kadr marketingowych. Co uważasz za jego pozytywy a co w twojej opinii... - ... że oznacza to zgodę na wykorzystywanie Twoich danych do celów marketingowych. Bądź tego świadom.
6. Nie sugeruj się hasłami reklamowymi - czytaj... - ... poprawiania oraz prawie złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych dla celów marketingowych lub wobec udostępnienia ich innemu podmiotowi. Oświadczam, że jestem wyłącznym...
- ... też mówić o strategiach szczegółowych, odnoszących się do poszczególnych działań marketingowych, czyli produktu i asortymentu, ceny, dystrybucji i promocji.
Przeniesieniem decyzji... - ... osobowych przez Distance Learning Sp. z o.o. w celach marketingowych
podpis
EF English First
angielski dla każdego
( gwarantujemy że nauczymy... - ... uprawniały do korzystania z upustów, rabatów oraz innych akcji promocyjno-marketingowych w określonych punktach usługowych i handlowych na terenie Ochoty, a...
- ... większy stopień koncentracji w sferze sprzedaży detalicznej, większe znaczenie działań marketingowych prowadzonych przez firmy detaliczne.
Tę pierwszą prawidłowość obrazuje tabl. 55... - ... ogółu potrzeb i wymagań, uzasadniających podjęcie prac projektowych, obiektem badań marketingowych jest całokształt pozostałych rynkowych uwarunkowań przebiegu cyklu istnienia wyrobu. Są...
- ... z siedzibą w Warszawie, przy ul. Augustówka 3, do celów marketingowych. jednocześnie oświadczam, że dane osobowe podaje dobrowolnie i że zostałem...
- ... 1. Kształtowanie produktu i asortymentu
5.1.1. Zakres decyzji marketingowych dotyczących produktu
Zgodnie z koncepcją marketingową, decyzje przedsiębiorstwa odnoszące się... - ... dla nich. Dotychczas jednak jej producent nie ogłosił swoich planów marketingowych w tej dziedzinie. Firmy farmaceutyczne eksperymentują też z nowymi środkami...
- ... ukryty przecież w cenie towaru) to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Fachowo nazywa się wartością dodaną. W ten sposób wykorzystuje się...
- ... z "Gazety Wyborczej" upodobnili się do "łowców głów" z firm marketingowych. To dziś intratne i godziwe zajęcie, wolne od pedanterii i...