segmentacja
Korpus Języka Polskiego PWN
Autentyczne przykłady użycia w piśmie i mowie zgromadzone w Korpusie
- ... odpowiednich technik opiera się na uwzględnieniu różnych kombinacji kryteriów tej segmentacji. W tab. 6 podane zostały owe kryteria z zastosowaniu do...
- ... intensywności i strukturze potrzeb. Wszystkie kryteria uwzględniane w pierwszym etapie segmentacji mają - z punktu widzenia zachowania się odbiorcy na rynku - charakter...
- ... w oparciu o kryteria geograficzne i organizacyjne (dwa pierwsze etapy segmentacji) należy przejść do trzeciego etapu segmentacji, opartego na indywidualnych cechach...
- ... Ustalamy makrosegmenty w oparciu o ogólne i obiektywne kryteria tej segmentacji. Nie interesują nas tutaj indywidualni rolnicy, a jedynie wskaźniki przeciętne...
- ... dla danego produktu i danej sytuacji rynkowej?
W drugim etapie segmentacji uwzględnia się kryteria organizacyjne. Jak bowiem wykazały badania, takie zmienne... - ... zaopatrzenia wsi segmentacji rynku opartej na właściwym doborze kryteriów tej segmentacji.
Rola i miejsce produkcyjno-handlowej obsługi rolnictwa w kompleksie gospodarki... - ... z istniejącym potencjałem sieci handlu i usług). Na tym etapie segmentacji poza obiektywnymi jej kryteriami należy także uwzględnić kryteria subiektywne, zależne...
- ... Dzięki temu stanowić oni mogą dogodny cel strategii przedsiębiorstwa. Techniki segmentacji pozwalają na ujęcie zdezagregowanych różnic w zachowaniu się odbiorcy. W...
- ... ich dystrybucji. Konieczne staje się wykorzystanie w strategii zaopatrzenia wsi segmentacji rynku opartej na właściwym doborze kryteriów tej segmentacji.
Rola i... - ... intensywności i strukturze potrzeb. Wszystkie kryteria uwzględniane w pierwszym etapie segmentacji mają - z punktu widzenia zachowania się odbiorcy na rynku - charakter...
- ... technicznych i technologicznych.
Wreszcie wspomnieć trzeba o subiektywnych specyficznych kryteriach segmentacji. W tym wypadku mamy na myśli reakcję rolnika na środki... - ... usług kółek rolniczych. Wziąć trzeba także pod uwagę subiektywne kryteria segmentacji rynku odnoszące się do szczególnej sytuacji oraz do indywidualnego produktu...
- ... klientów na grupy, podobne ze względu na przyjęte cechy. Zadaniem segmentacji jest zidentyfikowanie jednorodnych grup klientów, charakteryzujących się jakościową homogenicznością potrzeby...