Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 09.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
jego kontakty reklamowe (m.in. AIG, Elite Cafe, Citroën).

Korzeniowski jest nie tylko ambasadorem polskiego sportu przy Radzie Europy, ale także biznesowym dżentelmenem. Agnieszka Korzeniowska: - Dla niego umowa słowna jest ważniejsza nawet od pisemnej. Dlatego też bardzo go denerwuje, powszechne niestety w polskich firmach, zrywanie prowadzonych negocjacji bez ważnej przyczyny.

Balbina Wołongiewicz, dyrektor public relations Amplico Life, od czterech lat współpracująca z Korzeniowskim: - Cenimy podobne wartości: praca, rzetelność, stabilność, powtarzalność sukcesów, długodystansowość działań.

Krzysztof Kisiel: - Jego patronat nad uczniowskimi klubami sportowymi jest nie tylko honorowy. Przyjeżdża na imprezy, startuje i bawi się z najmłodszymi zawodnikami. Np. na Gwiazdce u Korzenia każde
jego kontakty reklamowe (m.in. AIG, Elite Cafe, Citroën).<br><br>Korzeniowski jest nie tylko ambasadorem polskiego sportu przy Radzie Europy, ale także biznesowym dżentelmenem. Agnieszka Korzeniowska: - Dla niego umowa słowna jest ważniejsza nawet od pisemnej. Dlatego też bardzo go denerwuje, powszechne niestety w polskich firmach, zrywanie prowadzonych negocjacji bez ważnej przyczyny.<br><br>Balbina Wołongiewicz, dyrektor public relations Amplico Life, od czterech lat współpracująca z Korzeniowskim: - Cenimy podobne wartości: praca, rzetelność, stabilność, powtarzalność sukcesów, długodystansowość działań.<br><br>Krzysztof Kisiel: - Jego patronat nad uczniowskimi klubami sportowymi jest nie tylko honorowy. Przyjeżdża na imprezy, startuje i bawi się z najmłodszymi zawodnikami. Np. na Gwiazdce u Korzenia każde
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego