Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 09.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Korzeniowskiego nie może być kompromisów w jakości. Korzeniowski jako dyrektor: - Wszystkich nas obowiązuje precyzyjne planowanie, umiejętność przewidywania skutków ewentualnych odchyleń od planu oraz dokładna sprawozdawczość. Nie może być miejsca na jakąkolwiek przypadkowość.

Korzeniowski ma firmę Walker - organizuje imprezy sportowe, handluje akcesoriami sportowymi, prowadzi jego kontakty reklamowe (m.in. AIG, Elite Cafe, Citroën).

Korzeniowski jest nie tylko ambasadorem polskiego sportu przy Radzie Europy, ale także biznesowym dżentelmenem. Agnieszka Korzeniowska: - Dla niego umowa słowna jest ważniejsza nawet od pisemnej. Dlatego też bardzo go denerwuje, powszechne niestety w polskich firmach, zrywanie prowadzonych negocjacji bez ważnej przyczyny.

Balbina Wołongiewicz, dyrektor public relations Amplico Life, od
Korzeniowskiego nie może być kompromisów w jakości. Korzeniowski jako dyrektor: - Wszystkich nas obowiązuje precyzyjne planowanie, umiejętność przewidywania skutków ewentualnych odchyleń od planu oraz dokładna sprawozdawczość. Nie może być miejsca na jakąkolwiek przypadkowość.<br><br>Korzeniowski ma firmę Walker - organizuje imprezy sportowe, handluje akcesoriami sportowymi, prowadzi jego kontakty reklamowe (m.in. AIG, Elite Cafe, Citroën).<br><br>Korzeniowski jest nie tylko ambasadorem polskiego sportu przy Radzie Europy, ale także biznesowym dżentelmenem. Agnieszka Korzeniowska: - Dla niego umowa słowna jest ważniejsza nawet od pisemnej. Dlatego też bardzo go denerwuje, powszechne niestety w polskich firmach, zrywanie prowadzonych negocjacji bez ważnej przyczyny.<br><br>Balbina Wołongiewicz, dyrektor public relations Amplico Life, od
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego