Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
którego sprzedaż stanowi 25% ogólnoświatowych obrotów firmy.
BSN jest trzecim co do wielkości producentem żywności w Europie, jednak na rynku europejskim firma nie jest znana. Zna ją wprawdzie 95% Francuzów, jednak tylko 7% Włochów i 4% Hiszpanów.
Cel zmiany nazwy firmy określił jej prezes stwierdzając, że Danone to po Coca-Coli druga marka w Europie i jego marzeniem jest stworzenie z niej "coca-coli przyszłości". Jogurty Danone dość szybko weszły także na polski rynek.
Przedsięwzięcie zmiany nazwy nie jest jednakowo oceniane przez różnych specjalistów marketingu. Niektórzy z nich twierdzą bowiem, że ta marka kojarzy się z przemysłem mleczarskim i nie wiadomo
którego sprzedaż stanowi 25% ogólnoświatowych obrotów firmy.<br>BSN jest trzecim co do wielkości producentem żywności w Europie, jednak na rynku europejskim firma nie jest znana. Zna ją wprawdzie 95% Francuzów, jednak tylko 7% Włochów i 4% Hiszpanów.<br>Cel zmiany nazwy firmy określił jej prezes stwierdzając, że Danone to po Coca-Coli druga marka w Europie i jego marzeniem jest stworzenie z niej "coca-coli przyszłości". Jogurty Danone dość szybko weszły także na polski rynek.<br>Przedsięwzięcie zmiany nazwy nie jest jednakowo oceniane przez różnych specjalistów marketingu. Niektórzy z nich twierdzą bowiem, że ta marka kojarzy się z przemysłem mleczarskim i nie wiadomo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego