Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 09.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
kosztuje nawet 3 tys. zł. - Obserwując, jaką Polacy piją herbatę, widać, jak się zmienia zamożność społeczeństwa, ale też jak się pogłębiają różnice - mówi Tomasz Witomski, szef Gourmet Foods, dużej firmy zajmującej się importem i dystrybucją herbaty. Z jednej bowiem strony okazuje się, że sięgamy po coraz lepsze i droższe gatunki. Dilmah, która z pewnością należy do takiej arystokracji, notuje na naszym rynku wzrost sprzedaży rzędu 40 proc. rocznie. To z myślą o tych bardziej zamożnych i wyrafinowanych pojawiły się w Polsce najpierw elegancka seria Watte, a ostatnio bardzo ekskluzywna linia herbat T - czterdzieści specjalnie wyselekcjonowanych gatunków najlepszych herbat świata w efektownych
kosztuje nawet 3 tys. zł. - Obserwując, jaką Polacy piją herbatę, widać, jak się zmienia zamożność społeczeństwa, ale też jak się pogłębiają różnice - mówi Tomasz Witomski, szef Gourmet Foods, dużej firmy zajmującej się importem i dystrybucją herbaty. Z jednej bowiem strony okazuje się, że sięgamy po coraz lepsze i droższe gatunki. Dilmah, która z pewnością należy do takiej arystokracji, notuje na naszym rynku wzrost sprzedaży rzędu 40 proc. rocznie. To z myślą o tych bardziej zamożnych i wyrafinowanych pojawiły się w Polsce najpierw elegancka seria Watte, a ostatnio bardzo ekskluzywna linia herbat T - czterdzieści specjalnie wyselekcjonowanych gatunków najlepszych herbat świata w efektownych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego