Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wynika ze związków przyczynowych między kolejnymi sekwencjami filmu oraz relacjami między elementami, tworzącymi dane sekwencje. Ich osią jest wstępne ustosunkowanie, podejmowane działanie wobec elementów zdarzeń tworzących sekwencje oraz akcentowanie powodowanych przez te fakty następstw, odnoszących się w końcowym efekcie do cech produktu, co prowadzi do określenia jego ostatecznych cech motywacyjnych. Dobrym przykładem wykorzystywania powyższych zależności są filmy określane mianem reason why oraz the slice of the life.
Wartość powstała w wyniku częstości, intensywności oraz wysokiego prawdopodobieństwa docierania określonej informacji wynika z zależności między oceną o charakterze emocjonalnym, a dostępnością informacji. W pracy nad scenariuszem można po prostu zrezygnować z korekt, jeśli
wynika ze związków przyczynowych między kolejnymi sekwencjami filmu oraz relacjami między elementami, tworzącymi dane sekwencje. Ich osią jest wstępne ustosunkowanie, podejmowane działanie wobec elementów zdarzeń tworzących sekwencje oraz akcentowanie powodowanych przez te fakty następstw, odnoszących się w końcowym efekcie do cech produktu, co prowadzi do określenia jego ostatecznych cech motywacyjnych. Dobrym przykładem wykorzystywania powyższych zależności są filmy określane mianem reason why oraz the slice of the life. <br>Wartość powstała w wyniku częstości, intensywności oraz wysokiego prawdopodobieństwa docierania określonej informacji wynika z zależności między oceną o charakterze emocjonalnym, a dostępnością informacji. W pracy nad scenariuszem można po prostu zrezygnować z korekt, jeśli
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego